недеља, 30. септембар 2012.

Tortilja cips sa salsom

 
Da gricnemo nesto... uz dip od povrca, mozda uz salsu ili neki osvezavajuci umak?:) Za koju god da odlucite varijantu, sigurna sam da cete uzivati u domacim tortiljama koje taaako fino hrskaju... jedina mana je sto, kad ih jednom napravite, ne mozete prestati da ih grickate!:))))) 
 

Sastocji (za tortilje): 225 g kukuruznog brašna, 150 g pšeničnog brašna, 1 kašika ulja, 1 ravna kašičica soli, 1 kašika seckanog peršuna, ½ kašičice čilija, topla voda
Salsa: 4 paprike, 4 paradajza, 2 češnja belog luka, so, biber, ulje
Priprema:
U dubljoj posudi izmešajte obe vrste brašna, dodajte so, ulje, seckani person i čili papričice, pa sa toplom vodom zamesite srednje meko testo. Testo podelite na loptice i svaku razvijte u krug, isecite visak testa, a zatim kratko propecite na ringli (preko alu-folije) sa obe strane i isecite na 8 delova.   

Isečene trougliće pržite u dubokom ulju dok ne postanu fino hrskavi. Izvadite ih zatim na kuhinjski papir da upije višak ulja. Na isti način ispržite i ostalo testo.
Povrće operite, paprika isecite na pola i skinite drške, a paradajz ostavite ceo, sve poredjajte u pleh i pecite 20-tak minuta u zagrejanoj rerni. Sačekajte da se povrće malo prohladi, a zatim ga oljustite i usitnite u blenderu ili sitno iseckajte. Posolite i pobiberite po ukusu, dodajte malo ulja i belog luka.
Servirajte lepo čips od tortilja i poslužite uz salsu ili umak od pavlake sa svezim krastavcima (kisela pavlaka, krastavac iseckan na sitne kockice, malo limuna, so, začinsko bilje). 
 
 
Za inspiraciju za recept pogledati ovde, a recept mozete procitati i u septembarskom broju online magazina Mezze... do novog broja, prijatnoo grickanje!:)))

27 коментара:

  1. Definitivno spremam ovaj recept jer mi je ideja napraviti feštu s meksičkom tematikom za rođendan... ali to je tek za 3 ipo mjeseca :)

    ОдговориИзбриши
  2. Zapazih ali ne zabeležih ovu divotu:-) Ajd namesti ono - Pinterest dugme. Ajde obrabuj nas!

    ОдговориИзбриши
  3. Zaboravih sliku da pomenem! Da nisi preskočila malo neko godišnje doba, onaj septembarski led je ipak bio sporadična pojava:-)

    ОдговориИзбриши
  4. @ Marincice, taman imas dovoljno vremena da sve lepo isprobas pre glavne feste.:))

    @ Vesna, moram jos da pogledam za to dugmence.:)) Namestila sam novi sablon, pa sam se nacisto upetljala, celo vece se petljam sa tim.:)) A na slicici su kapljice rose, evo sad samo je malo povecala da se bolje vidi.:)))kiss

    ОдговориИзбриши
  5. Fantastično, spremam sigurno! Jako sam se razveselila kad sam vidjela da je recept baš za tortiljice, super su za grickat i nikako ne volim kupovne :)

    ОдговориИзбриши
  6. Lana, ovo sam snimila već odavno i sve zaboravim da pitam koje kukuruzno brašno? Belo ili žuto sa pijace (sa vodenice) ili neko drugo?

    ОдговориИзбриши
  7. Moze,i to bas ovako uz home-made salsu.Uvek,ali bas uvek pogodis moj ukus :)

    ОдговориИзбриши
  8. @ Anja, vrlo su fine za grickanje, nisu poput kupovnih tortilja vec me nekako vise podsecaju na cips.:))

    @ Jelena, moze ono zuto iz prodavnice (iz kesice:), mada verujem da bi sa domacim brasnom bilo jos ukusnije.:))

    @ Irena, to je valjda zato sto smo u komsiluku.:)))

    ОдговориИзбриши
  9. Gdje me nađe ;) Rado bih gricnula par (desetaka) komada ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Eno imam ga odstampanog kod kuce i jucer sam planirala praviti ali uvece sam vec bila suvise umorna. Mozda veceras ili sutra... :) Toliko mi se recept dopao da sam ga print screen-ovala iz Mezzea. :)

    ОдговориИзбриши
  11. @ Jubistacha, ma samo se ti posluzi, kao da si kod kuce!:))))

    @ Mikice, sad imas original, a tih grickalica zaista izadje puuuun tanjir!:)))

    ОдговориИзбриши
  12. Odlična ideja za druženja. bar znam gdje treba zaviriti po dobar recept. A promijenila si i predožak! predivno ti je sve.

    ОдговориИзбриши
  13. Snjezo, hvala ti... vec neko vreme razmisljam o novom izgledu bloga, pa se nadam da ce vam malo promene prijati.:))

    ОдговориИзбриши
  14. Minjoncicu bas ti je lep novi izgled stranice, mene to isto ceka ali sam lencuga da trazim, menjam i podesavam :D

    A za ovaj cips svaka cast na stpljenju da sve napravis. Super izgleda i cips i salsa. Cips obilazim ali bih salsu mogla da napravim.

    :*

    ОдговориИзбриши
  15. Taci, to sada ide sve lako, samo treba da se odlucis za model... problem su mi jedino fotke, posto moram ponovo za svaki recept da ih podesavam.:)) p.s. ti samo napravi salsu, a ja donosim grickalice... moze?:))

    ОдговориИзбриши
  16. ja ovo nesmijem probati, ne bih se znala zaustaviti da počnem grickati

    ОдговориИзбриши
  17. Sve pohvale novom izgledu bloga,prekrasna mi je ova slika u zaglavlju.I ja mislim da se ne bih zaustavila grickajući ove tortiljice..uhhh divno izgledaju!

    ОдговориИзбриши
  18. lijepi je novi izgled bloga :) a i recept mi je baš po guštu

    ОдговориИзбриши
  19. Tortilje su mi odlične, a salsa tek...., mmmm, ovo ću odmah zabilježiti !
    Novi izgled bloga ti je super, slika u zaglavlju mi je prekrasna !

    ОдговориИзбриши
  20. Одговори
    1. Lana, kada pečemo te tortilje jel ringla treba da bude jako vruća ili srednja?
      Jel budu dobri i ako ih pripremim par sati unapred?
      Dolazi mi društvance u petak pa bih htela da ih obradujem:)

      Избриши
  21. Hvala drugari!:)))

    Draga Nevena, za ove tortiljice moze da bude vruca ringla jer se sasvim kratko peku, svega par sekundi sa svake strane, tek koliko im treba da se malo prosuse. Mozes sve odmah pripremiti i isprziti ranije, budu fine za grickanje i kad se ohlade, kao neki cips... ako zelis da ih posluzic tople, mislim da nije problem ni ostaviti testo da stoji tako iseckano, samo ga pokrij da se ne osusi previse.:)) p.s. zelim vam lep provod u petak!:))

    ОдговориИзбриши